با بررسی امکانات جامع نرم‌افزار مرکز تماس الوویپ، ویژگی‌های ایده‌آل برای کسب‌وکار خود را انتخاب کنید. 

مدیریت تماس ها

تماس های ورودی و خروجی با کیفیت برقرار کنید و تجربه ای حرفه ای بسازید.
منوی صوتی چند سطحی  (IVR) و پویا

به کمک یک منشی تلفنی خودکار و از طریق تعامل چندسطحی، تماس‌گیرندگان را به‌صورت دقیق و هوشمند راهنمایی کنید.

باشگاه مشتریان تلفنی

با استفاده از باشگاه مشتریان تلفنی و اتصال به سیستم ثانویه (مانند CRM)، تماس گیرندگان را بر اساس شماره تماس، شماره مشتری یا رمز عبور شناسایی کنید.

ضبط مکالمات

با استفاده از ضبط مکالمات و بررسی آن‌ها، شکایات مشتریان را حل کرده و عملکرد کارشناسان را ارزیابی کنید.

صف تماس و گروه های تماس

با ایجاد مسیرهای تماس تفکیک شده و صف های مختلف از تماس گیرندگان، بدون اتلاف وقت تماس را به اپراتورها متصل کنید.

مدیریت ساعت‌های کاری دپارتمان‌ها

زمان کاری یا استراحت اپراتورها را در جهت محدود کردن دریافت تماس‌های ورودی تعریف کنید.

صندوق صوتی با قابلیت ارسال ایمیل

ماژول صندوق صوتی با قابلیت ارسال به ایمیل، پیام‌های صوتی ثبت‌شده توسط سیستم را به ایمیل اپراتور ارسال می‌کند، بنابراین هیچ تماسی را بدون پاسخ نمی‌‌گذارید.

درخواست تماس

در زمان‌هایی که کارشناسان در دسترس نیستند، مشتری با وارد کردن یک عدد خاص درخواست تماس خود را ثبت می‌کند تا اپراتور در اولین فرصت با او تماس بگیرد.

لیست سیاه

لیست سیاه به شما امکان می‌دهد شماره‌های ناخواسته را مسدود کنید؛ تا دیگر تماس‌ از این شماره‌ها برقرار نشوند.

کنفرانس تلفنی

به کمک یک منشی تلفنی خودکار و از طریق تعامل چندسطحی، تماس‌گیرندگان را به‌صورت دقیق و هوشمند راهنمایی کنید.

اعلان عمومی (paging)

صدای خود را از طریق بلندگوی تلفن‌ها به‌صورت عمومی به تمام پرسنل برسانید و به‌راحتی همکاران خود را پیج کنید.

مشاهده همه امکانات

بهره وری اپراتورها

سرعت و تمرکز تیم های خود را افزایش دهید و پاسخگویی را متحول کنید.
یکپارچگی با نرم افزارهای CRM

با یکپارچگی الوویپ و نرم افزار CRM خود، بهره‌وری اپراتورها را افزایش دهید و اطلاعات هر مشتری را هنگام تماس در اختیار داشته باشید.

 پاپ آپ پرونده مشتری

با اتصال الوویپ به نرم‌افزار CRM و با نمایش نام تماس‌گیرنده در قالب پاپ‌آپ، به سوابق و پرونده مشتری دسترسی داشته باشید.

تماس با یک کلیک ( Click to call )

با امکان کلیک بر روی شماره تماس، شماره‌گیری را برای تماس‌گیرندگان راحت‌تر کنید.

اعلام کاربر پاسخ‌گو

پیش از اتصال مشتری به اپراتور، نام و کد اپراتور را از طریق کمک اپراتور پیام صوتی خودکار معرفی کنید.

کمک اپراتور

هر اپراتور می‌تواند در حین مکالمه درخواست کمک برای مدیر ارسال نماید. مدیر نیز بدون متوجه شدن تماس‌گیرنده  وارد مکالمه می شود و اپراتور را راهنمایی می‌کند.

 Call Forwarding

درصورت در  دسترس نبودن یک اپراتور، تماس‌ها را به داخلی‌های دیگر ارسال کنید.

مشخص شدن وضعیت اپراتور

هر اپراتور می تواند در یکی از وضعیت های آنلاین، مشغول به کار، استراحت یا آفلاین قرار گیرد. امکان گزارش‌گیری از این وضعیت اپراتورها در بازه های زمانی مختلف وجود دارد.

زمان انجام کارهای بعد از تماس  (ACW)

زمانی را برای هر اپراتور تعیین کنید تا بعد از هر تماس اطلاعات را ثبت کند و در این مدت تماسی به اپراتور متصل نشود.

یکپارچگی با نرم افزارهای CRM

با یکپارچگی الوویپ و نرم افزار CRM خود، بهره‌وری اپراتورها را افزایش دهید و اطلاعات هر مشتری را هنگام تماس در اختیار داشته باشید.

وب فون (Webphone)

ابزاری است که امکان برقراری تماس های تلفنی را از طریق مرورگر برای کاربر در هر مکانی فراهم می کند و همچنین اپراتورها می توانند از طریق همین مرورگر و صفحه اقدام به چت داخلی با سایر همکاران خود نمایند.

مشاهده همه امکانات

تحلیل و نظارت

تصویر دقیقی از عملکرد تیم ها و وضعیت تماس ها ببینید و تصمیم های دقیق تری بگیرید.
شنود

بدون متوجه‌شدن اپراتور و تماس‌گیرنده به تماس گوش دهید.

نجوا

هنگام شنود تماس و در صورت نیاز، اپراتور را حین مکالمه راهنمایی کنید.

نمای کلی مرکز تماس (WallBoard)

اپراتورهای فعال، میزان رضایت از اپراتورها، تعداد تماس‌های داخلی و خارجی، نرخ تماس‌های ناموفق و موفق را در یک داشبورد کلی مشاهده کنید.

نظرسنجی در صف (CSAT)

در پایان تماس‌ها، نظرسنجی از رضایت مشتریان نسبت به اپراتورها را انجام دهید و نتایج را با استفاده از پیام‌های صوتی و بازه‌های امتیازدهی ۱ تا ۵ تحلیل کنید.

فرم نظرسنجی تلفنی

نظرسنجی‌های خود را با سوالات و گزینه‌های مختلف به‌طور خودکار انجام دهید و نتایج را به‌صورت گزارش‌های تحلیلی در قالب جدول و نمودار دریافت کنید.

داشبورد تماس‌های ورودی صف‌ها

داشبورد نظارتی امکان مانیتورینگ زنده و لحظه‌ای رویدادهای مرکز تماس از جمله صف‌های تماس، شنود مکالمات، و بررسی تماس‌های موفق و از دست رفته را فراهم می‌کند.

مانیتورینگ داخلی‌ها

وضعیت در دسترس‌بودن، در حال مکالمه و اشغال هر داخلی را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

اعلان هشدار زمان ورد به صف یا  طولانی شدن انتظار

با تعریف اعلان‌های هشدار برای زمان‌های بحرانی، اگر مشتری بیش از مدت مشخصی در صف بماند، اپراتورها به سرعت مطلع خواهند شد.

گزارش تحلیل منشی تلفنی (IVR)

نرخ و تعداد انتخاب منوی صوتی را با نمودارهای میله‌ای و دایره‌ای مشاهده کنید و به شماره‌های تماس دسترسی پیدا کنید.

گزارش تماس‌های ورودی و خروجی 

مسیر تماس‌های ورودی و خروجی خود را به‌طور دقیق ردیابی کنید و با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته، به‌راحتی بین تماس موردنظر خود به جستجو بپردازید.

گزارش تحلیل داخلی‌ها

تماس‌های ورودی و خروجی هر داخلی را به‌طور دقیق تحلیل کنید و با مقایسه عملکرد داخلی‌ها در قالب نمودار، ارزیابی بهتری از کارایی کارشناسان داشته باشید.

گزارش عملکرد اپراتورها

عملکرد هر اپراتور را بر اساس وضعیت‌های آنلاین، استراحت، مشغول به کار و آفلاین داشته باشید و جزئیات زمان صرف‌شده در هر وضعیت و تعداد تماس‌ها را بررسی کنید.

گزارش رضایت‌سنجی و رتبه‌بندی اپراتورها

نمـــرات نظرسنجــی‌های انجـــام شـــده از تماس گیرندگان و رتبه‌بندی اعضای تیم بر اساس نظرسنجی‌ها را در یک گزارش کامل بررسی کنید.

گزارش شنود و نجوا

تمام عملیات شنود و نجوا بر اساس تاریخ، اپراتور استفاده کننده و اپراتور شنود شده را در گزارش شنود و نجوا مشاهده کنید.

گزارش‌ساز پیشرفته

با دسترسی کامل به داده‌های مرکز تماس، گزارش‌های گرافیکی مورد نیاز خود را ایجاد کنید و بر‌اساس گزارش‌ها، تصمیم‌گیری کنید.

مشاهده همه امکانات

مدیریت دسترسی و تیم ها

دسترسی ها را دقیق مشخص کنید و امنیت اطلاعات را فراهم کنید.
مدیریت شعب و دپارتمان ها

با ماژول ارتباط بین دفاتر و شعب، می‌توانید شعب و واحدهای مختلف سازمان خود را بدون محدودیت جغرافیایی و به‌صورت یکپارچه مدیریت و نظارت کرده و هر‌کدام از شعب مختلف و دپارتمان‌های زیرمجموعه سازمان را به‌صورت درختی تفکیک کنید.

مدیریت کاربران و اپراتورها

با تعریف نام کاربری، تصویر، شیفت کاری داخلی‌ها و صف‌های مربوط به هر داخلی، وضعیت کاری اپراتورها را مدیریت کنید.

مدیریت سطوح دسترسی

کاربران و سطح دسترسی‌ آن‌ها را تعیین کنید، به طوری که هر کاربر بر اساس نیاز، به بخش‌های مشخصی مانند داشبورد نظارتی، گزارشات یا تنظیمات سیستم دسترسی داشته باشد.

مدیریت شیفت‌های کاری اپراتورها

با این ویژگی، زمان ورود و خروج پرسنل را به‌طور خودکار مدیریت کنید و زمان کاری هر اپراتور را نظم دهید.

مدیریت ساعت های کاری دپارتمان‌ها

زمان کاری یا استراحت اپراتورها را در جهت محدود کردن دریافت تماس‌های ورودی تعریف کنید.

مشاهده همه امکانات

اتوماسیون تماس ها

خطاهای انسانی را کاهش دهید و تماس های تکراری را خودکارسازی نمایید.
منوی صوتی چند سطحی  (IVR) و پویا

به کمک یک منشی تلفنی خودکار و از طریق تعامل چندسطحی، تماس‌گیرندگان را به‌صورت دقیق و هوشمند راهنمایی کنید.

صف تماس و گروه های تماس

با ایجاد مسیرهای تماس تفکیک‌شده و صف های مختلف از تماس گیرندگان، بدون اتلاف وقت تماس را به اپراتورها متصل کنید.

انتقال خودکار تماس به مسئول پرونده مشتری

پس از احراز هویت مشتری، تماس‌های وی را به همان فرد مسئول فرآیند جاری متصل کنید.

انتقال هوشمند تماس براساس تخصص

این ماژول به‌طور خودکار تماس‌ها را به مسئول مستقیم مشتری در هر واحد سازمانی متصل می‌کند و باعث کاهش زمان اتصال می‌شود.

انتقال هوشمند تماس براساس وضعیت گارانتی و قرارداد

به کمک این ماژول، تماس‌های مشتریان دارای قراردادبه واحد مربوطه (مانند پشتیبانی) هدایت می‌شود، درحالی که دیگر تماس‌ها به واحد فروش ارجاع داده می‌شود.

اعلام مانده حساب و ارسال لینک پرداخت

به کمک این ماژول به‌طور خودکار مانده حساب مشتریان را از طریق پیام تلفنی یا پیامک اعلام کرده و امکان پرداخت بدهی از طریق لینک پرداخت ارسال شده را فراهم سازید.

اتصال خودکار بر اساس مسئول سفارش

پس از احراز هویت مشتری و شناسایی درخواست وی، تماس به مسئول جاری فرآیند خرید، پشتیبانی یا … متصل می شود.

صدور و پرداخت صورت‌حساب مکالمه با اپراتور

هزینه مشاوره تلفنی به‌طور خودکار پس از مکالمه و بر اساس زمان صرف شده، به صورت فاکتور در نرم‌افزار CRM صادر می‌شود و لینک پرداخت برای مشتری ارسال می شود.

اتصال مجدد به آخرین اپراتور

با سرویس اتصال مجدد، مشتریان به اپراتوری که آخرین‌بار با او مکالمه کرده اند، متصل می‌شوند.

بازیابی تماس (call back)

درصورت اشغال بودن هر اپراتور، پس از پایان مکالمه، به‌طور خودکار با مشتری تماس برقرار کنید.

توزیع تماس بر اساس کد منطقه جغرافیایی

از طریق توزیع تماس، تماس‌های ورودی را بر اساس پیش شماره‌های تلفن یا  شماره خطوط ارتباطی به واحدها یا شعب مناسب، به طور هوشمندانه توزیع کنید.

مرا دنبال کن ساده و پیشرفته

تماس‌ها را به شماره موبایل، داخلی دیگر، صندوق صوتی  و درخواست تماس در صورت در دسترس نبودن  اپراتورها منتقل کنید.

انتقال تماس بر اساس فراخوانی API

با استفاده از فراخوانی API، از سیستم ثانویه، پیام ها و سناریوها را بر اساس اطلاعات و پخش آن برای مشتری، تماس‌ها را منتقل کنید.

طراحی گرافیکی سناریو پاسخ‌گویی

با استفاده از ماژول طراحی گرافیکی، امکان طراحی ساده و تصویری سناریوهای تماس در مراکز تماس است، به‌طوری‌که تمامی تنظیمات مراحل پاسخ‌گویی به‌صورت گرافیکی قابل مشاهده و تنظیم است.

مشاهده همه امکانات

ابزارهای تکمیلی

ابزارها را یکپارچه کنید و تجربه ای بهتر برای مشتریان خلق نمایید.
Open API

با استفاده از API و webhook امکان پیاده‌سازی هر گونه سناریو ارتباطی مثل اطلاعات وضعیت زنده مرکزتماس، برقراری و مدیریت تماس ها، دریافت فایل های صوتی ، دریافت اطلاعات گزارشات، webhook ارسال لحظه ای اطلاعات تماس و … ممکن است.

ارسال پیامک

ارسال پیامک این امکان را فراهم می‌کند تا برای مشتریان در طی فرآیند تماس یا در انتهای آن پیامک‌هایی مانند تشکر پس از تماس و آدرس شرکت و … ارسال نمایید.

اعلام کد دو عاملی تلفنی

این ماژول برای ارائه خدمات  در شرکت‌هایی که نیاز به احراز هویت شماره موبایل یا ثابت برای کاربران خود دارند می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فراخوانی وب‌سرویس (API)

فراخوانی وب سرویس API، امکان اتصال الوویپ به سایر نرم‌افزارها را فراهم می‌کند و با یکپارچه‌سازی داده‌ها، می‌توانید سناریوهای پیشرفته‌ برای مدیریت تماس‌ها ایجاد کنید.

مشاهده همه امکانات

پرسش‌های متداول

الوویپ  نرم افزاری برای مدیریت مرکز تماس است. سامانه مرکز تماس الوویپ نسل جدیدی از سیستم‌های مدیریت مرکز تماس است که بر اساس فناوری ویپ طراحی شده است. به کمک این سامانه می‌توانید چالش‌های مختلف فروش، خدمات پشتیبانی، فرایند مشتری‌مداری، نظارت بر عملکرد مجموعه و… را هوشمندانه مدیریت کنید.

سامانه مدیریت مرکز تماس، به شما این امکان را می‌دهد که حجم بالای تماس‌های خود را مدیریت کنید و در کمترین زمان پاسخگوی تماس‌ها باشید. همچنین شما چالشی در برقراری ارتباط بین شعب و واحد‌های مختلف خود نخواهید داشت و می‌توانید مجموعه خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی مدیریت کنید. در ضمن، در هر لحظه قادر خواهید بود که کلیه اطلاعات مرکز تماس خود را در یک داشبورد گرافیکی مشاهده کنید؛ از تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، اپراتورهای فعال و کاربران در صف انتظار گرفته تا میانگین زمان انتظار کاربر و زمان مکالمه اپراتورها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نرم افزار مرکز تماس بر اساس فناوری VoIP طراحی شده است. نرم افزار voip الوویپ، تماس‌ها را از طریق شبکه داخلی یا اینترنت به دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های سخت VoIP متصل می‌کند. به بیان دیگر تکنولوژی VoIP صدای آنالوگ را به صفر و یک تبدیل و به صورت دیجیتال در بستر شبکه منتقل می‌کند. نرم افزار مرکز تماس هم پس از تشخیص تماس خروجی یا ورودی ، این اطلاعات را به گیت‌وی ویپ یا تلفن‌ها و سایر دستگاه‌های ارتباطی ارسال می‌کند.

اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه مرکز تماس نقش بسیار مهمی در ارتباط با مشتریان دارد، پس هر کسب‌وکاری با هر مدل بیزینسی نیاز به مدیریت مرکز تماس خود دارد. برای شرکت‌هایی که مشتریان زیادی دارند، مثل کارگزاری‌ها، آژانس‌های مسافرتی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و سازمان‌های دولتی، نرم افزار مرکز تماس بسیار مهم و ضروری است. همچنین شرکتی‌هایی که خدمات پس از فروش برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، مثل شرکت‌های خدماتی، نرم افزاری، بیمه و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی، برای مدیریت صف‌های تماس خود و پاسخگویی صحیح به مشتریان خود نیاز به تهیه نرم افزار مدیریت مرکز تماس خواهند داشت.

اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.

سامانه مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر (Call Center Management)، نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید تمام فرآیندهای تلفنی مجموعه و مرکز تماس خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.
نرم افزار ویپ، شامل مجموعه ابزار و قابلیت‌هایی است که به کارشناسان مرکز تماس اجازه می‌دهد تا مکالمات با مشتریان را از طریق یک پنل کنترل،  مدیریت و پیگیری کنند. علاوه بر این، نرم افزار  VoIP، می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا سرعت پاسخگویی به مشتریان و کیفیت خدمات را ارتقا دهند و روند بهبود عملکرد کارشناسان خود را رصد کنند. از این طریق سازمان ها می‌توانند شاهد افزایش راندمان کاری و توان مدیریتی مجموعه خود شوند.

از جمله مزایای نرم افزار کالسنتر:

  • عدم محدودیت جغرافیایی

نرم افزار مرکز تماس به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی شده است، محدودیت‌های جغرافیایی معمول را نخواهد داشت. یعنی شما می‌توانید خارج از شرکت تنها با استفاده از تلفن همراه خود یا لپ‌تاپ شخصی‌تان به سیستم متصل شوید و به تماس‌ها پاسخ دهید. 

  • انعطاف و توسعه‌پذیری نامحدود

فناوری جدید این امکان را به شما می‌دهد که بدون هزینه اضافی مجموعه خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تعداد پرسنل شرکت شما در مدتی کوتاه چندین برابر شده است. در این شرایط تنها چیزی که لازم است پرسنل شما داشته باشند، یک لپ‌تاپ و هدست است تا بتوانند از سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ استفاده کنند.

  • هزینه راه‌اندازی و نگهداری پایین

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار مرکز تماس که باید به آن اشاره کرد، هزینه راه‌اندازی پایین آن است. این سامانه چون بر پایه فناوری ویپ طراحی شده است، برای راه‌اندازی آن نیازی به سیم‌کشی مجزا و تجهیزات اضافی نخواهند داشت. 

  • ارتباط نامحدود بین شعب با استفاده از فناوری VoIP

از دیگر ویژگی‌هایی نرم افزار مرکز تماس باید به قابلیت ایجاد ارتباط گسترده بین شعب یک سازمان اشاره کرد. سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تمام شعب و واحدهای مختلف سازمان خود را با هم مرتبط سازید.

با توجه به این که نرم افزار مرکز تماس الوویپ دارای زیرساخت از وب سرویس‌های مختلف است، به طور کامل می‌تواند با همه CRM ها متصل و یکپارچه‌سازی شود. شما می‌توانید الوویپ را با CRM پیام‌گستر و Microsoft dynamics به عنوان یکی از بهترین‌های بازار یکپارچه‌سازی کنید.

برای راه اندازی نرم افزار مرکز تماس خود می‌توانید به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز مجموعه‌تان، از هر یک از ماژول‌های الوویپ استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین ماژول‌های نرم افزار کال سنتر الوویپ عبارتند از: ضبط مکالمات، شنود و نجوا، نظرسنجی اختصاصی اپراتور ، داشبورد اختصاصی اپراتور ، ایجاد اتاق کنفرانس، مدیریت صف های تماس،مدیریت اپراتور و سطح دسترسی ، گزارش‌گیری تحلیلی و گرافیکی و انتقال تماس به کارشناس پرونده.

نرم افزار مرکز تماس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM مرتبط و یکپارچه‌سازی کنید. از طریق این یکپارچه‌سازی، شما می‌توانید مشتریان خود را گروه‌بندی و در زمان تماس مشتریان را شناسایی و احراز هویت کنید و به هر گروه از مشتریان خود خدمات اختصاصی ارائه دهید. مثلا مشتریان قدیمی شما بدون انتظار در صف مستقیما به اپراتور خاصی متصل شوند.

سیستم مدیریت مرکز تماس، با شناسایی هر مشتری، تماس‌ها را به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل می‌شود. همچنین اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، در صورتی که با شما تماس بگیرند تماس آن‌ها به مسئول سفارش و تیکت ارجاع داده می‌شود.

مورد دیگری که در بهبود تجربه مشتری تاثیرگذار است، بررسی وضعیت قرارداد کاربران و مانده حساب آن‌هاست. مشتریان شما می‌توانند برای بررسی وضعیت قرارداد، میزان اعتبار و مانده حساب خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم را به آن‌ها اعلام کند. در ضمن سیستم این امکان را دارد که لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه مشتری ارسال و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم می‌شود.

در صورتی که این نرم افزار بر بستر شبکه داخلی مجموعه نصب شود، نیازی به استفاده از اینترنت نیست. اما در صورتی که بر فضای هاست و سرورهای ابری نصب شود، دسترسی به اینترنت ضروری است.

مشاهده همه سوالات

ارتباط با ما

دریافت دمو رایگان

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
کارشناسان الوویپ در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید