برای هر نیاز در مرکز تماس شما، بسته ویژه ای در نظر گرفته ایم
آینده ارتباطات کسب و کار شما از اینجا شروع می شود.
تحت وب
خدمات ابری

شروع قدرتمند
۲۹۰
به ازای هر کاربر
- ۱ شماره تلفن رایگان
- تماس های ورودی و خروجی نامحدود
- تعریف صف های تماس
- تعریف داخلی نامحدود
- ضبط مکالمه
- صندوق صوتی
- لیست سیاه
- داشبورد زنده تماس ها/ کاربرها
- گزارشات تحلیلی و نظارتی
- پشتیبانی ساعت کاری
-
حداقل تعداد کاربر ۱
-
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
-
حداکثر تعداد تماس همزمان ۱۰
-
فضای ذخیره سازی مکالمات ۱ ماه
-
حداقل ماه خرید ۳ماه

رشد سازمانی
۳۶۰
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۱
- ۱ شماره تلفن رایگان
- نظرسنجی تماس ها (CSAT)
- امکان تماس غیر مستقیم
- ماژول اتصال مجدد به کاربر
- ماژول اعلام کاربر پاسخگو
- ارتباط با سامانه پیامکی و ایمیل
- پاپ آپ تماس ها درنرم افزارها
- پشتیبانی ساعت کاری
حداقل تعداد کاربر ۱
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۲۰
فضای ذخیره سازی مکالمات ۳ ماه
حداقل ماه خرید ۳ماه

تحول کسب و کار
۴۵۰
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۲
- ۱ شماره تلفن رایگان
- ماژول توزیع تماس
- درخواست بازگشت تماس (Call Back)
- ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
- ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
- ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
- امکان هشدار ورود تماس در صف ها
- امکان هشدار زمان بحرانی انتظار در صف ها
- پشتیبانی ۲۴/۷
حداقل تعداد کاربر ۳
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۳۰
فضای ذخیره سازی مکالمات نامحدود
حداقل ماه خرید ۶ماه

رهبر بازار
۶۳۰
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۳
- ۱ شماره تلفن رایگان
- گزارش ساز پیشرفته
- تماس امن
- ماژول سناریو پاسخگویی داینامیک (Dynamic IVR)
- محاسبه صورت حساب تماس
- اعلام کد دوعاملی و احراز هویت تلفنی
- فراخوانی وب سرویس (API)
- پشتیبانی ۲۴/۷
حداقل تعداد کاربر ۱۰
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۵۰
فضای ذخیره سازی مکالمات ۶۰ ماه
حداقل ماه خرید ۱۲ماه
برای بسته سفارشی مخصوص خود تماس بگیرید!
خدمات منحصر به فرد برای نیازهای شما، از انتخاب شماره تا امکانات ویژه. منتظر تماس شما هستیم!
الوویپ: انتخاب برندهای معتبر

















مدیریت حرفهای مرکز تماس
یک راهکار جامع برای نظارت، تحلیل و بهینهسازی عملکرد مرکز تماس، شامل شیفتبندی و رتبهبندی اپراتورها و افزایش کارایی اپراتورها برای ارائه خدمات حرفهای
۱۹۹
5 مدیر سیستم / اپراتور
- بسته سیستم تلفنی پیشرفته
- مدیریت شعب و دپارتمان ها
- مدیریت کاربران و اپراتورها
- مدیریت شیفت های کاری
- درخواست کمک اپراتور
- تعقیب تماس پیشرفته
- مدیریت روزها و ساعت های کاری
- تحلیل و نظارت بر مکالمات
- مانیتورینگ صف ها و مرکزتماس
- داشبوردهای نظارتی و تحلیلی
- داشبورد کاری اپراتور
- گزارشات عملکردی اپراتورها
- گزارشات تحلیلی و نظارتی
ارتباط بی نهایت و تحلیل پیشرفته مرکز تماس
ارائه APIهای یکپارچه، تماس امن و گزارشهای تحلیلی پیشرفته برای کسبوکارهایی که به مدیریت، سفارشیسازی و اتوماسیون مرکز تماس نیاز دارند
۳۰۵
10 مدیر سیستم / اپراتور
- بسته مرکز تماس حرفه ای
- گزارش ساز پیشرفته
- تماس امن
- ماژول سناریو پاسخگویی داینامیک (Dynamic IVR)
- محاسبه صورت حساب تماس
- اعلام کد دوعاملی و احراز هویت تلفنی
- فراخوانی وب سرویس (API)
الوویپ: انتخاب برندهای معتبر

















افزونه بسته های راهکار مرکز تماس
وب فون صوتی / تصویری (با امکان چت داخلی)
ابزاری است که امکان برقراری تماس های تلفنی را از طریق مرورگر برای کاربر در هر مکانی فراهم می کند و همچنین اپراتورها می توانند از طریق همین مرورگر و صفحه اقدام به چت داخلی با سایر همکاران خود نمایند.
اپراتور اضافه
ورود به نرم افزار الوویپ و دسترسی به داشبوردها تنها با نام کاربری فعال امکان پذیر است.
قابلیت پشتیبانی از سرورهای استریسک
امکان راه اندازی همزمان تا ۵ سرور تلفنی بر روی یک لایسنس خریداری شده جهت مدیریت تماس های شعب و یا افزایش ظرفیت تماس های همزمان.
باشگاه مشتریان
با استفاده از باشگاه مشتریان تلفنی و اتصال به سیستم ثانویه (مانند CRM) تماس گیرندگان را شناسایی کنید و از امکانات زیر بهره ببرید:
- ماژول شناسایی مشتری از طریق شماره تماس گیرنده
- ماژول شناسایی مشتری از طریق نام کاربری و گذرواژه
- ماژول انتقال هوشمند تماس بر اساس تخصص
- ماژول اولویت انتظار صف بر اساس رتبه بندی مشتری
- ماژول انتقال هوشمند تماس براساس وضعیت گارانتی و قرارداد
- ماژول اعلام مانده حساب و ارسال لینک پرداخت
- ماژول اعلام وضعیت سفارش و درخواست
- ماژول انتقال تماس بر اساس مسئول مربوطه در فرآیند جاری
ویژگی های بسته ها را مقایسه کنید.
شروع هوشمند
راهکاری مقرونبهصرفه برای مدیریت تماسها با امکانات کامل سیستم تلفنی VOIP، ضبط مکالمات، داشبوردهای مدیریتی و گزارشهای تماس
۴۹
۳ مدیر سیستم / کاربر
- منشی تلفنی نامحدود (IVR)
- مدیریت صف های انتظار نامحدود
- داخلی نامحدود
- مدیریت روزها و ساعت های کاری
- گزارش کامل تماس های ورودی/خروجی
- ارائه داشبوردهای نظارتی
- مدیریت شعب و دپارتمان ها
- پاپ آپ تماس ها درنرم افزارها
- تحلیل و نظارت بر مکالمات
ارتقای تجربه مشتری
افزودن نظرسنجی پایان تماس، پیامک خودکار، تماس غیرمستقیم و قابلیتهای پیگیری برای بهبود تعامل و افزایش رضایت مشتریان.
۷۴
5 مدیر سیستم / کاربر
- بسته سیستم تلفنی پایه
- نظرسنجی تماس ها (CSAT)
- امکان تماس غیر مستقیم
- ماژول اتصال مجدد به کاربر
- ماژول اعلام کاربر پاسخگو
- ارتباط با سامانه پیامکی و ایمیل
مدیریت پیشرفته تماس
شامل توزیع هوشمند تماس به همراه نظارت و گزارش تحلیلی و امکان ساخت انواع فرم نظرسنجی از مشتریان برای بهینه سازی عملکرد کارکنان
۹۹
10 مدیر سیستم / کاربر
- بسته سیستم تلفنی حرفه ای
- ماژول توزیع تماس
- ماژول پیام صوتی انبوه
- درخواست بازگشت تماس (Call Back)
- ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
- ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
- ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
- امکان هشدار ورود تماس در صف ها
- امکان هشدار زمان بحرانی انتظار در صف ها
الوویپ: انتخاب برندهای معتبر

















افزونه بسته های سیستم تلفنی اداری
وب فون صوتی / تصویری (با امکان چت داخلی)
ابزاری است که امکان برقراری تماس های تلفنی را از طریق مرورگر برای کاربر در هر مکانی فراهم می کند و همچنین اپراتورها می توانند از طریق همین مرورگر و صفحه اقدام به چت داخلی با سایر همکاران خود نمایند.
کاربر یا مدیر سیستم
ورود به نرم افزار الوویپ و دسترسی به داشبوردها تنها با نام کاربری فعال امکان پذیر است.
باشگاه مشتریان
با استفاده از باشگاه مشتریان تلفنی و اتصال به سیستم ثانویه (مانند CRM) تماس گیرندگان را شناسایی کنید و از امکانات زیر بهره ببرید:
- ماژول شناسایی مشتری از طریق شماره تماس گیرنده
- ماژول شناسایی مشتری از طریق نام کاربری و گذرواژه
- ماژول انتقال هوشمند تماس بر اساس تخصص
- ماژول اولویت انتظار صف بر اساس رتبه بندی مشتری
- ماژول انتقال هوشمند تماس براساس وضعیت گارانتی و قرارداد
- ماژول اعلام مانده حساب و ارسال لینک پرداخت
- ماژول اعلام وضعیت سفارش و درخواست
- ماژول انتقال تماس بر اساس مسئول مربوطه در فرآیند جاری
ویژگی های بسته ها را مقایسه کنید.

شروع قدرتمند
۲۱۷
به ازای هر کاربر
- ۱ شماره تلفن رایگان
- تماس های ورودی و خروجی نامحدود
- تعریف صف های تماس
- تعریف داخلی نامحدود
- ضبط مکالمه
- صندوق صوتی
- لیست سیاه
- داشبورد زنده تماس ها/ کاربرها
- گزارشات تحلیلی و نظارتی
- پشتیبانی ساعت کاری
-
حداقل تعداد کاربر ۱
-
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
-
حداکثر تعداد تماس همزمان ۱۰
-
فضای ذخیره سازی مکالمات ۱ ماه
-
حداقل ماه خرید ۳ماه

رشد سازمانی
۲۷۰
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۱
- ۱ شماره تلفن رایگان
- نظرسنجی تماس ها (CSAT)
- امکان تماس غیر مستقیم
- ماژول اتصال مجدد به کاربر
- ماژول اعلام کاربر پاسخگو
- ارتباط با سامانه پیامکی و ایمیل
- پاپ آپ تماس ها درنرم افزارها
- پشتیبانی ساعت کاری
حداقل تعداد کاربر ۱
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۲۰
فضای ذخیره سازی مکالمات ۳ ماه
حداقل ماه خرید ۳ماه

تحول کسب و کار
۳۳۷
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۲
- ۱ شماره تلفن رایگان
- ماژول توزیع تماس
- درخواست بازگشت تماس (Call Back)
- ماژول نظر سنجی تلفنی در قالب فرم
- ماژول توافقنامه سطح خدمات (SLA)
- ماژول طراحی گرافیکی سناریو پاسخگویی
- امکان هشدار ورود تماس در صف ها
- امکان هشدار زمان بحرانی انتظار در صف ها
- پشتیبانی ۲۴/۷
حداقل تعداد کاربر ۳
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۳۰
فضای ذخیره سازی مکالمات نامحدود
حداقل ماه خرید ۶ماه

رهبر بازار
۴۷۲
به ازای هر کاربر
- تمام ویژگی های بسته ۳
- ۱ شماره تلفن رایگان
- گزارش ساز پیشرفته
- تماس امن
- ماژول سناریو پاسخگویی داینامیک (Dynamic IVR)
- محاسبه صورت حساب تماس
- اعلام کد دوعاملی و احراز هویت تلفنی
- فراخوانی وب سرویس (API)
- پشتیبانی ۲۴/۷
حداقل تعداد کاربر ۱۰
حداکثر تعداد کاربر نامحدود
حداکثر تعداد تماس همزمان ۵۰
فضای ذخیره سازی مکالمات ۶۰ ماه
حداقل ماه خرید ۱۲ماه
برای بسته سفارشی مخصوص خود تماس بگیرید!
خدمات منحصر به فرد برای نیازهای شما، از انتخاب شماره تا امکانات ویژه. منتظر تماس شما هستیم!
الوویپ: انتخاب برندهای معتبر

















دریافت دمو رایگان
پرسشهای متداول
بسته سیستم تلفنی اداری مناسب چه سازمانهایی است؟
به طور کلی بستهی سیستم تلفنی اداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، استارتآپ و شرکتهای فناوری مناسب است.
آیا امکان نظارت بر پرسنل در بستههای سیستم تلفنی اداری و راهکارمرکزتماس وجود دارد؟
بله. هر دو بسته به شما این امکان را میدهند تا رویدادهای مرکز تماس خود را تحت نظر داشته باشید.
اگر میخواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانهای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارشهای تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صفهای تماس، مسیریابی دقیق تماسها و همچنین بدون یکپارچهسازی با CRM طبیعتا نمیتوان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.
قابلیت گزارشگیری از مرکز تماس در کدام یک از بستهها وجود دارد؟
قابلیت گزارشگیری در هر دو بسته سیستم تلفنی اداری و راهکارمرکزتماس وجود دارد. اما شرکتهایی که نیاز به تجزیه و تحلیل حرفهای از جزئیترین اتفاقات مرکز تماس را دارند، بسته راهکارمرکزتماس میتواند گزینه بهتری برای آنها باشد.
اگر میخواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانهای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارشهای تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صفهای تماس، مسیریابی دقیق تماسها و همچنین بدون یکپارچهسازی با CRM طبیعتا نمیتوان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.
کدام بسته را برای سازمان خود انتخاب کنیم؟
در صورتی که به دنبال تهیه و خرید VoIP هستید، این فناوری، کیفیت و کارایی ارتباطات صوتی را بهبود میبخشد و در عین حال، هزینههای مربوط به ارتباطات صوتی را به حداقل میرساند. مرکز تماس الوویپ، به عنوان یکی از پیشروان در زمینه فناوری ویپ، خدمات متنوعی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه میدهد. با توجه به نیازهای شرکت یا سازمان خود، میتوانید بهترین بستههای مركز تماس الوویپ را انتخاب کنید. نرم افزار VoIP الوویپ با امکانات خاص و منحصربهفردی در دو نسخه جداگانه طراحی شده است. نسخه اداری جهت بهرهمندی از امکانات سیستم تلفنی برای ارتباط داخلی و خارجی سازمان و همچنین طراحی فرایندهای تلفنی متنوع طراحی شده است. نسخه راهکار مرکز تماس علاوه بر امکانات اداری توانایی کنترل منابع انسانی و نظارت دقیق بر فرآیندها را در اختیار شما قرار میدهد. برای خرید بهتر می توایند راهنمای خرید نرم افزارVoIP را مطالعه نمایید
بر اساس تعداد اپراتورها، کدام بسته برای سازمان من مناسب است؟
شرکتها و مجموعههایی که تعداد محدودی اپراتور دارند میتوانند از بستههای سیستم تلفنی اداری استفاده کنند. اما اگر تعداد اپراتورهای مجموعه شما زیاد است، بهترین گزینه بسته راهکارمرکزتماس است.
برای راه اندازی نرم افزار مرکز تماس خود میتوانید به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز مجموعهتان، از هر یک از ماژولهای الوویپ استفاده کنید. برخی از مهمترین ماژولهای نرم افزار کال سنتر الوویپ عبارتند از: ضبط مکالمات، شنود و نجوا، نظرسنجی اختصاصی اپراتور ، داشبورد اختصاصی اپراتور ، ایجاد اتاق کنفرانس، مدیریت صف های تماس،مدیریت اپراتور و سطح دسترسی ، گزارشگیری تحلیلی و گرافیکی و انتقال تماس به کارشناس پرونده.
کدام بسته برای مجموعه های چند شعبه ای مناسب است؟
مجموعههایی که نمایندگان و شعب مختلفی دارند، بهتر است از بسته راهکارمرکزتماس برای مدیریت مرکز تماس خود استفاده کنند.
سیستم مدیریت مرکز تماس، با شناسایی هر مشتری، تماسها را به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل میشود. همچنین اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، در صورتی که با شما تماس بگیرند تماس آنها به مسئول سفارش و تیکت ارجاع داده میشود.
مورد دیگری که در بهبود تجربه مشتری تاثیرگذار است، بررسی وضعیت قرارداد کاربران و مانده حساب آنهاست. مشتریان شما میتوانند برای بررسی وضعیت قرارداد، میزان اعتبار و مانده حساب خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم را به آنها اعلام کند. در ضمن سیستم این امکان را دارد که لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه مشتری ارسال و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم میشود.
مشاهده همه سوالات