الوویپ > راهنمای نظارت بر تماسها
نظارت و مانیتورینگ مرکز تماس
مزایای مانیتورینگ مرکز تماس
- دسترسی به اطلاعات لحظه ای از وضعیت تماس و اپراتورها
- امکان نظارت بر نحوه تعامل پرسنل با مشتریان
- امکان راهنمایی پرسنل در زمان گفتوگو با مشتریان
- قابلیت بررسی پیشرفت اپراتورهای مرکز تماس
- امکان دسترسی به تمام مکالمات ضبط شده
چگونگی نظارت بر مرکز تماس
به طور خلاصه، به کمک سیستم نظارت و مانیتورینگ تماسها میتوانید اطمینان حاصل کنید که پرسنل شما در ارائه خدمات عالی به مشتریان موثر، سازگار و سازنده عمل میکنند. این اقدام مستلزم چندین گام است که در ادامه به شرح هریک می پردازیم:
گام نخست: شناسایی نقاط قوت و ضعف در عملکرد اپراتورها
گام دوم: بهبود عملکرد اپراتور
گام سوم: افزایش روحیه اپراتور
گام چهارم: افزایش رضایت مشتری
اهداف نظارت بر تماسها
امکانات ابزارهای مانیتورینگ مرکز تماس الوویپ
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
ضبط مکالمات
با استفاده از سیستم مانیتورینگ الوویپ میتوانید تمام مکالمات صورت گرفته در مجموعه خود را ضبط و ذخیره سازی کنید تا هر زمان که خواستید به آن مکالمات گوش دهید.
شنود
سیستم نظارت و مانیتورینگ تماس الوویپ این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به مکالمات گوش دهید. این قابلیت به این صورت انجام میشود که نه اپراتور و نه مشتری متوجه آن نشوند.
نجوا
به منظور راهنمایی و آموزش پرسنل مرکز تماس خود میتوانید در زمان مکالمات تلفنی، اطلاعات و راهنماییهای لازم را به کارشناس خود منتقل کنید. نکته قابل توجه این است که گفتگوی شما را مشتری نخواهد شنید.
کنفرانس تلفنی
به کمک الوویپ و بدون محدودیت جغرافیایی میتوانید به همراه مشتری و کارشناس خود یک اتاق کنفرانس تلفنی سه نفره تشکیل دهید.
داشبورد لحظهای تماسهای ورودی
در سیستم نظارت و مانیتورینگ، یک داشبورد لحظهای برای نظارت بر عملکرد پرسنل وجود دارد که در آن تعداد تماسهای ورودی، در انتظار پاسخ، درحال مکالمه، بیپاسخ و میانگین زمان انتظار برای اتصال به اپراتور نمایش داده میشود.
مانیتورینگ داخلیها
برای نظارت بر وضعیت هر کدام از اپراتورها، یک داشبورد برای مشخص بودن وضعیت هر کدام از داخلیها در نظر گرفته شده است. در این داشبورد، شما وضعیت لحظهایه در دسترس بودن، درحال مکالمه بودن و مواردی از این دست را مشاهده خواهید کرد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،