الوویپ > سوالات متداول مرکزتماس الوویپ
سوالات متداول
در این صفحه متداولترین پرسشهای مطرحشده از سوی کاربران در خصوص الوویپ را مشاهده خواهید کرد. ممکن است پرسش شما هم مشابه یکی از این سوالات باشد.
شما هر کسبوکاری، با هر مدل بیزینسی که داشته باشید، نیاز به مدیریت تماسهای مجموعه خود دارید. الوویپ میتواند در سطح بسیاری حرفهای تماسهای شرکت شما را مدیریت کند. شما به کمک این سامانه میتوانید واحدهای فروش، پشتیبانی، امور مشتریان و هر واحد دیگری را به طور هوشمندانهای مدیریت کنید. برخی از ویژگیهای الوویپ که به مدیریت مرکز تماس سازمان شما کمک میکند عبارتند از:
یکپارچهسازی با نرمافزارهای مدیریت مشتری CRMانتقال تماس براساس کارتابل
گزارشگیری از تمام رویدادهای مرکز تماس
امکان رصد لحظه به لحظه رویدادهای مرکز تماس
مدیریت صفهای تماس
مدیریت زمان انتظار مشتریان
ضبط تماسهای ورودی و خروجی
امکان مدیریت تیم دورکاری
برقراری ارتباط بین شعب مختلف شرکت
ارسال پیامک صوتی انبوه
نرم افزار الوویپ یک نرمافزار ویپ فارسی بومی است و متناسب با نیازهای داخلی طراحی و تدوین شده است. به همین دلیل داشبورد گرافیکی برای هر اپراتور، کاربری آسانتر، امکان سناریونویسی و بسیاری موارد دیگر در طراحی الوویپ وجود دارد که ایزابل این ویژگیها را ندارد.
اگر از یک برنامه نرم افزاری VoIP در رایانه خود تماس برقرار می کنید، بله. در غیر این صورت، کامپیوتر شما نیازی به آنلاین بودن ندارد و شما میتوانید تماسهای مورد نیاز خود را به هر تلفن دیگری منتقل کنید.
خیر. برای استفاده از ماژولها ابتدا باید نرم افزار الوویپ خریداری شود.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.