مرکز تماس چیست

مرکز تماس نقطه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها است. می‌توان گفت مرکز تماس پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش می‌باشد و شکل‌دهنده چهره سازمان در نظر مشتری است. امروزه سازمان‌ها به اهمیتی که مرکز تماس در موفقیت آن‌ها دارند پی‌برده‌اند و همواره سعی می‌کنند این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان و با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با استفاده از ماژول‌ها و امکانات موجود در نرم‌افزار مرکز تماس می‌توان با هر مشتری بر اساس ارزشی که برای سازمان به همراه می‌آورد ارتباط برقرار کرد. به‌طور کلی مرکز تماس به منظور دريافت، انتقال و ارسال حجم زيادي از درخواست‌ها از طريق تلفن، پست الكترونيكي (Email)، پیام‌کوتاه (SMS)، نمابر (Fax) و وب به كار گرفته مي‌شود و نیاز به یک راه مقرون به صرفه برای مدیریت موثر و مداوم این کانال‌های ارتباطی دارد. مرکز تماس یک راه‌حل جامع برای یکپارچه‌سازی، بهبود، تسریع و خودکارسازی ارتباط با مشتری در کسب‌و‌کارها با سطوح مختلف می‌باشد. این محصول نرم‌افزاری به شما این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خود را از دید مشتری دنبال کنید، میزان رضایت‌مندی آن‌ها را بسنجید، وضعیت خدمت‌دهی را ارزیابی و ارتباط خود با مشتری را به بهترین شکل مدیریت کنید. مرکز تماس با ایجـاد ارتبـاطـات پویـا، دو طرفـه و بلادرنگ از طریـق کانال‌های مختلف ارتباطی، باعث بهبود عملکرد اپراتورها و تجربه مشتری و در نهایت رشد کسب‌و‌کار شما می‌گردد.  

امکانات مرکز تماس

  • مسیریابی و توزیع پیشرفته تماس‌ها •    مانیتورینگ •    مدیریت نیروی کار (اپراتورها) •    ابزارهای تحلیلی و گزارش‌گیری پیشرفته •    شنود و ضبط مکالمات •    کمپین‌ها •    ارزیابی و افزایش بهره‌وری اپراتورها •    ارتباط با سیستم‌های ثالث
 

نظر خود را بنویسید